sobota, 16 lipca 2016

Naszkicowane Miasteczko #17

[FRANK POV]

Gdy tylko zobaczyłem, że Gerard siedzi przy stole coś się we mnie poruszyło. Poczułem przyjazne ciepło rozchodzące się po moim ciele i coś jakby... motylki w brzuchu. Nie jestem pewny, ale to chyba były motylki z karabinami. Gdy usiadłem obok niego przy stole na moją twarz wpłynął rumieniec, a mała Nicole zachichotała cicho. Uciszyłem ją skinieniem dłoni i zacząłem spożywać śniadanie, lecz jak to zawsze bywa gdy się denerwuję nie mogłem wcisnąć w siebie więcej niż pięciu łyżek płatków zbożowych. Jednakże nie chciałem wstawać od stołu. Propozycja siedzenia z  Gerardem bardzo mi odpowiadała, lecz bałem się, że któreś z domowników może się zainteresować moim niecodziennym zachowaniem. Pomaszerowałem więc przed telewizor i włączyłem kanał FOX. Cały czas kątem oka obserwując Gerarda, rozmawiałem z Mikey'em o wspaniałym serialu jakim jest "dr.House". W końcu Gerard wybuchnął niekontrolowanym śmiechem i odszedł od stołu wychodząc z domu. Nie chciałem aby wychodził, lecz nie mogłem go zatrzymać.

****
Wieczorem dalej siedziałem w salonie, jednak czekałem teraz na chłopaka słuchając piosenki, którą ostatnio śpiewał. Myślałem wtedy, że on zaśpiewał by ją o niebo lepiej niż Jeff Buckley, ale mogło mi się wydawać, ponieważ byłem w nim aktualnie okropnie zadłużony.

W końcu Gerard przyszedł do domu odbijając się od ściany do ściany. Wystraszony wyłączyłem grające radio i podbiegłem do niego. Stanąłem tuż przed nim, a nasze twarze były dziwnie blisko siebie, chciałem zmniejszyć ich odległość, lecz... bałem się? Poczułem od chłopaka alkohol. Patrzyłem mu cały czas głęboko w oczy, na co ten tylko odwrócił głowę.

-Zejdź mi z drogi. - prychnął, po czym ręką odsunął mnie na bok.

-Poczekaj, pomogę ci. - zaproponowałem.

-Łaski bez gnomku. - zaśmiał się złośliwie, ale mimo to nie odpuściłem.Zaprowadziłem chłopaka do pokoju i rzuciłem na łóżko, po czym przysiadłem na jego brzegu. - Nie tak agresywnie. - zaśmiał się, a ja tylko przewróciłem oczami.

-Posłuchaj mnie przez chwilę. Chcę ci coś powiedzieć i mam nadzieję, że jutro nie będziesz nic z tego pamiętał.

-No dalej.

-Gerard, bo słuchaj ja cię bardzo lubię sam wiesz w którą stronę i myślę, że ty również mnie lubisz w ten sposób... chcę żebyś po prostu to wiedział.

-Nie.

-Co nie.

-Nie lubię cię. - Moje serce rozpadło się na milion kawałków.

-Jak to nie? Wiem, że lubisz gdy jestem w pobliżu, gdy się do ciebie uśmiecham, gdy cię dotykam, podobałem ci się gdy mnie pocałowałeś.

-Dalej nic nie rozumiesz. - Chłopak poderwał się do siadu. - Ja nie lubię cie, ponieważ cię kocham. Jestem zakochany w tobie po uszy i w tamtej chwili nie umiałem... tego inaczej rozegrać. - serce Franka ponownie zaczynało zbierać się do kupy, Gerard przyciągnął go do siebie składając na jego ustach namiętny, gorzki pocałunek. - Zostań. - wyszeptał, a Frank położył się obok niego i oby dwoje wtuleni w siebie zasnęli.

2 komentarze:

  1. Motylki z karabinami xDDD Padłam z tego xD
    Kuźwa słodko było.
    Ała to bolało kiedy Gerd powiedział, że nie lubi Franka. Miałam ochotę go zabić. Ale grzecznie doczekałam do finału i GEJTĘCZA!
    "Gnomek" to takie urocze. A tak btw to Gerd tu miał okres. Najpierw był złośliwy dla Frania a później idą do łózka 🐸 xDD Zboczona bestja

    OdpowiedzUsuń

  2. شركة نسر الجنوب للخدمات المنزلية

    من افضل شركة التي تقدم الخدمات المنزلية بمنطقة عسير ابها وخميس مشيط واليكم بعض من خدمات ابها الشركة لديها كافة الفروع في منطقة الجنوب عليكم بالتواصل معنا الان لتلبية خدماتكم وطلباتكم
    شركة كشف تسربات المياه بابها

    شركة كشف تسربات المياه بابها شركة التميز الجنوبي , نقوم بكشف تسربات المياه بأفضل معدات الكشف واجهزة الكشف عن طريق افضل العمالة المدربة على اعلى مستوى اتصل بنا عبر الويب سايت الخاص بنا
    شركة عزل اسطح بابها

    عزل الأسطح من الخدمات المتميزة جداً التي تقدمها شركتنا شركة نسر الجنوبي للخدمات المنزلية عزل الخزانات وعزل الفوم بأفضل معدات العزل ,
    شركة نقل اثاث بابها

    نقل الأثاث من الخدمات التي لا بد من توفرها في شركتنا , حيث السركة لديها افضل السيارات وافضل أدوات التغليف اتصل بنا الأن
    شركة رش دفان بابها

    رش الدفان من أهم خدمات الشركة التي تقدمها , الشركة ليدها كافة خدمات الرش والمكافحة ومن ضمن تلك الخدمات خدمة رش الدفان خدمات مكافحة الحشرات عن طريق شركة مكافحة حشرات بابها

    خدمات التنظيف تعد
    شركة تنظيف منازل بابها

    تنظيف وتعقيم المنازل وكافة خدمات المنزل من غرف ومطابخ وحمامات وتنظيف الشقق الجديدة
    شركة تنظيف خزانات بابها

    خدمات ابها



    OdpowiedzUsuń